måndag 25 november 2013

Dresses






Någon av dessa klänningar från Nelly tänkte jag köpa. Det blir snart julfest, nyår och jag skall på Antons syster studentfest, så jag kommer att behöva någon ny klänning. En klänning som går att ha nästan när som helst. Den vita klänningen har en öppen rygg, och det gillar jag. Den skulle också passa bra nu på vintern när man är så blek. Klänningen med tigern älskar jag, men den kanske inte skulle vara så braa, t.ex. på julfesten. Får nu se vilken klänning ja köper.

Historia provet är äntligen över! Nästa prov är först näsa vecka, då har vi finska prov och jag har matematik omtagning. Jag läser lång matematik och jag är ingen matematik expert, så det far inte så bra alltid. I morgon far jag och Anton och se på Hunger games 2. Jag har väntat så länge på att få se den! Så det skall bli kul

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar