fredag 29 november 2013

Fredag!



Jag hann inte skriva igår, måste göra läxor ända till tolv på natten.. Men efter skolan gick jag ändå ut men mormors hund, Miska. Älskar den "lilla" varelsen! Jag ser alltid framemot våra promenader. Han är en labrador, så promenaderna blir ganska långa. Men det stör inte mig.

Snart kommer Kala hit, vi skall till Jasmines bror (han är såklart inte hemma). Jag, Kala, Jasmine och Gabbe (Gabriella) skall ha en kväll utan pojkvänner. Planen är att vi skall gå ut och dricka, och försöka hitta någon fest som vi kan tränga in på. Men det är -6 grader ute! Haha vi kommer att dö i kyla.

Det blir mycket festande dehär veckoslutet, för att imorgon firar vi Colas födis i stan, hon fyller 17!! Det kommer att bli super roligt, dit kommer nästan alla från vår klass + andra Colas vänner. Så jag ser framemot det.

Anton skall på kryssning till Estland imorgon så jag ser honom först på sönda.. Och jag har ju matematik provs omtagning på tisdagen! hur kommer jag att hinna läsa till det!? och två andra prov.. Gymnasie och stress är inte min sak.. men snar är det jul! Rakt efter jullovet skall jag till Ruka med Anton så jag har 3 veckors jullov. Himla skönt!

Ha en bra fredag! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar