onsdag 27 november 2013

Never give up

Jag hade super roligt med Anton igår. Vi åkte till Iso Omena, för att se Hunger games. Vi hade 3 timmar på oss före filmen började, så vi gick och köpa kläder till Anton. Efter det satte vi oss ner i Hesburger för att äta. Vi talade säker en timme om allt möjligt, vi har inte haft tillfälle för det på en lång tid, så det var skönt. Hunger games var helt jätte bra, en av de bästa filmer jag sett. Jag darrade under hel filmen, för att det var så spännande!

Idag blev jag efter skolan i stan, för att träffa Lyra. Vi gick runt i stan i flera timmar, och talade om allt. Älskar våra små prat stunder. När jag kom hem tränade jag i vårt lilla "gym" som vi har hemma. Jag försöker träna två gåner i veckan, men någon gong blir det bara en. Som extra motion går jag ut med min mormors hund varje vecka. Det är det ända sättet för mig att kopla av, när jag har stress i skolan.

Imorgon tänker jag sova länge och skippa de två första timmarna. Det är två tråkiga och onöda timmar.. Men nu skall jag ändå börja sova! haha Anton snarkar redan bredvid mig.







Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar