lördag 23 november 2013

There's nothing like true friends


Jaa det blev inte så mycket läst.. Jag bestämde mig för att åka med Kala till Iso omena, hon skulle köpa en födelsedags present till sin syster. När vi hittat vad hon sökte efter, så satt vi oss ner i ett café. Vi båda köpte ice latte. Det är skönt när man har någon som man kan tala med om precis allt. Jag har två sådana vänner och Kala är en av dem, andra är Lyra. Kala är nästan min granne, så henne kan jag se alltid när jag behöver någon att tala med. Lyra ses jag iblan efter skolan, för att hon bor i stan. Vi hittar alltid på något roligt att göra.

Jag skulle ju kunna läsa till prov just nu men.. äsch jag orkar inte! Historia är tråkigt. Hellre sitter jag och latar mig och äter godis. Kanske jag får lite mera motivation efter julen, men just nu känns allt annat mycket viktigare än skolan.  
Kala och jag


Lyra och jag på weekend festival






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar