måndag 23 december 2013

Alkohol...



Gran jakt
Jag gjorde så mycket igår och jag hade så roligt att jag glömde helt att ta bilder. Borde ha tagit bilder av hur jag såg ut på julfesten och av kvällen.

Igår for jag me Anton först till julfesten, efter det kom vi tilbaka hem, bytte kläder och tog tåget tillbaka till stan. Vi for till offaren, det var så bra kväll. Hade såå roligt med flickorna Jag drack kanske lite för mycket, för att slute av kvällen kommer jag inte nästan alls ihåg. Dricker typ nästa gång på min födis. Idag mådde jag så illa, har säker drucki två liter vatten. Har nästan bara slöat mig hela dagen. Sökte julgranen med Anton, städade lite mitt rum och på kvällen träffade jag Kala, men annars har jag bara set på TV och förökt sova bort mitt illamående.

De skönt att veta att man kan sova länge imorgon fast de är måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar