onsdag 25 december 2013

God Jul!


Min jul började med julgröt och bastu. På dagen kom farmor hit och äta julmat med oss. Efter att vi ätit öppnade vi julklappar. Jag fick inrednings böcker, choklad, Iittalas glas och kaffekoppar, pengar, lakan och allt möjligt smått. På kvällen åkte vi till mormor. Tyckte lite synd om Miska(mormor hund) som var helt stressad när det var så mycket människor. Min kusin (som är 5 år) tyckte att det var roligt att täcka mig i borddukar och paketeringspapper. Hon borde bli en stylist, hahah!

Anton kom just hit. Min julklapp till honom var kläder + en silverkedja, för att han söndratt den förra, som jag gav honom några år sedan. Jag fick av honom en film, som vi båda ville se då den kom på bio, men det blev alrig av. Till min födis har han skaffat mig något sörre och bätter. Älskar nog allt han ger mig.

Jaa! god jul till alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar