söndag 29 december 2013

If you'll be my star, I'll be your sky

Idag har jag nog inte riktigt något att berätta. Var igår övernatt hos Anton, vi såg på några filmer och så. Idag var vi med familjen på kaffe hos min farmor, men inget annat har hänt. Förutom att en av våra kaniner rymde och vi kunde inte hitta den någonstans. Men undertiden vi var hos farmor hade den kommit tillbaka.

Nästa vecka blir det shopping, skall ha nya kläder(som vanligt) och kläder som jag kommer att behöva när jag och Anton reser till lappland. Komme inte ihåg om jag berättat om det. Men i alla fall så åker jag, min familj och Anton till Ruka. Min familj stannar där bara 2 dagar, men jag och Anton är där hela veckan. Kommer att bli super kul! Har så mycket minnen därifrån. Nästa vecka måst jag tyvär också räkna matematik, lovade vår lärare att jag gör det för att jag missar 4 dagar skola.

Ruka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar