torsdag 26 december 2013

Style

Jag kommer att använda ungefär hälften av de pengarna jag fick som julklapp till kläder, andra halvan tänker jag spara. Nu när det finns så mycket kläder på rea, så tänker jag försöka köpa så mycket som möjligt på rea. Jag tänker köpa bara de kläder jag behöver eller har villat ha länge. Listan är ganska lång, men de viktigaste är: 2 par jeans, ylletröja, en rutig skjorta och någon slags kjol(för jag har inga). Jag har miljoner olika jenas, men de mister sin form så snabbt. Så jag har just nu typ två par som jag använder. Jag måst faktiskt börja köpa mer nyttiga kläder. Mitt skåp är så full proppat med kläder som jag inte använder. När jag shoppar så brukar jag köpa kläder som jag tycker att är fina, men jag tänker inte på att om de passar i min stil. Jag har ingen egentlig stil, det är en blandning av lita allt. Men jag är dålig på att använde annorlunda och "konstiga" kläder. Emellan tvingar jag mig att köpa annorlunda kläder, men det slutar med att de bara blir och ligga i mitt klädskåp.


 Det här är kläder jag skulle villa ha. Jag kommer att få en liknande klocka som på bilden, så den skulle i alla fall passa ;D.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar