tisdag 21 januari 2014

5 saker om mig själv









Lovade igår att jag skulle berätta något om mig själv. Så tänkte berätta 5 saker som jag inte ännu berättat om mig i min blogg.

1. Jag älskar hundar! tyvärr är jag allergisk för djur. Tänker ändå säkert nån gång skaffa en bichon frise(en hundras som man inte är så allergisk för).

2. Har aldrig i mitt liv ätit sushi. Det luktar så konstigt, haha.

3. Vi har två kaniner, Namu och Unski. Före dem hade vi två andra kaniner. Det är enda husdjur vi kan ha för att de bor ute.

4. Har heller aldrig flyttat. Pappa byggde danna hus till sig själv när ha flytta hemifrån. Kommer troligen att bo hit tills jag flyttar hemifrån.

5. Hahaha det här är det roligase! När jag föddes och pappa skulle tvätta mig så felde han mig i lavoaren. Jag var så hal att jag gled i lavoaren som en tvål. Det var såklart ett misstag och det hände inget åt mig. Alla säger bara att det är därför jag är sådan som jag är nu, förstår inte riktigt vad de menar, haha!

Det här var allt jag kom på. Hoppas det duger;).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar