måndag 20 januari 2014

Happy birthday to me!


Anton och  jag

Mitt glas jag fick av Kala som födis present

Jasmine och jag

Kalle och Cola

Vivi och Jasmine

Aki och Anton

Becci och Lyra



Matte och Sabro

Becci, Lyra, jag och Kalmari

Lyra och jag
Gav Kala som uppgift att ta några bilder under kvällen. Hittade på morgonen över 100 bilder av festen på min kamera..haha. Det var en perfect 18 års födelsedag. Hade såååå roligt!! Allt för precis som jag planerat och till och med bättre. Har helt underbara vänner! Fick mycket drickor till födelsedagspresent, tror att jag drack typ allt.. ojoj. Alla räcknade minuter tills klockan blev 12. Då blev jag officiellt 18 och alla sjöng till mig! Kan inte med ord förklara hur lyckad och bra festen var. Nästan alla for hem 1-2 tiden, förutom Vivi, Masa(Vivis pojkvän) och såklart Anton. Vi var inte ännu alls trötta så fortsatte dricka och dansa bara vi fyra. Haha vi måst ha sett ut som någo idioter, men det har ingen skilnad. Efter det blev vi nog ganska snabbt trötta, så vi började sova.

Mådde faktiskt helt bra på morgonen. Städade säkert i två timmar före allt såg någorlunda bra ut. På kvällen hade jag släktfest. Hit kom mormor, farmor och min gudmor (tycker inte om stora släktfester). Mamma hade lagat en stor och jätte god kaka till mig. Av någon anleding hade jag inte bara lust att äta så mycket, haha.



Den dagen jag fyllde 18 kommer jag nog aldrig att glömma, tack vare alla ljuvliga människor jag känner.

Puss och kram, nu skall denna födisbarn börja sova;).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar