måndag 27 januari 2014

Hard times

Jag har inte bloggat om något specellt på en tid, och det kommer jag inte att göra idag heller. Det är den hän mörka tiden på året som tar min motivation bort från allt. Jag har några indér för vad jag skulle kunna blogga om, men det får bli till en annan gång. Nu är jag alltför trött för att skriva något fiffigt.

Det har vairt en annorlunda skoldag i alla fall. När jag kom till skolan så fick jag veta att vår lärare var sjuk och att vi inte skulle ha någon skola de första 4 timmarna. Det var inte en så bra sak för mig, för att det tar mig 1,5 timme att komma hem. Som all tur fick joina till Stella, dit några av klassens flickor for för att läsa till matematik prov. Det vann nog överlägset en valig skoldag! Så idag hade jag bara ett muntligt finska prov och en timme modersmål :D.

Den här mörka tiden tar alla krafter ur mig, så tänker börja sova nu. Jag lover sluta gnälla om hur omotiverad och trött jag är. Det är ändå mycket jag måst göra denna vecka, så kan inte lova någo intressanta inlägg, men jag försöker:).

Godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar