fredag 17 januari 2014

I Love you to the moon and back



Igår var det en underbar dag! Efter skolan for jag, Klara, Inez och Stella till två museum för att göra skoluppgifter av några utställningar. När vi var färdiga stannade jag i stan en stund med Klara och Stella. Köpte nya jeans, for till solaruim och träffade sedan Kala. Vi satt i Picnic i flera timmar och talade skit. Hade en såå bra dag. Högpunkten med gårdagen var ändå när jag fick min födelsedags present av Anton. Han gav till mig högtalare! Var helt chockerad, hade inte alls förvänta mig något sådant! Hur kunde han liksom hitta på att köpa högtalare?! Blev så glad av att han satsat så mycket och använt så mycket pengar för att göra mig glad.


Idag har jag haft ledigt för att vi gjorde museum uppgifterna redan igår. Har bara trenat lite, städat och färgat håre. Det blev rödbrunt, men för att jag haft ombre så blev mina toppar lite konstiga. Tänker typ nästa månad färga håret ännu en gång  med samma färg, så att det blir bra. Tills det får jag ha håret fast, haha.

Nu skall jag åka till Anton. Hoppas alla har en bra fredag;)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar