torsdag 23 januari 2014

Life is beautiful

En stor tröja?

Hade på mig min nya tröja i dag, så bestämde mig att ta några snabba bilder av den. Måst nog skaffa mig en egen kamera(använder nu min brors) som är lättare att använda och mindre. Och måst verkligen färga mitt hår, det ser ju grymt ut! haha! Jaa men i alla fall så är tröjan riktigt skön, det känns som man skulle drunknar i den. Bryr mig inte så mycket om hur jag ser ut på vintern, vill bara ha sköna kläder.

Idag tränade jag efter skolan! Det kändes såå bra. Fick min motivation tillbaka. Till nästa gång tänker jag lite ändra mina tränings rutiner och ladda ny musik på telefonen. Det är så uppiggande när man lite ändrar sina vanor ibland. Efter att jag tränat och ätit gick jag på en promenad med Kala. Det är alltid roligt. Vi var inte länge ute för att det är så kallt, men fick talat om det viktigaste. Kala berättade att hon skall sluta röka, vilket är super bra! Stöder henne 100%.

Det har igen varit en bra men lång dag, så måst börja sova nu. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar