torsdag 30 januari 2014

Tattoos







 

Jag har inte ännu fått någon födelsedags present av mamma. Jag har talat med henna om att jag skulle villa ha en tatuering som 18 års present. Men jag vet inte alls hudan tatuerning jag skulle ta. Har tänkte på liknande som finns på bilderna, men tänker nog ta något helt eget. Vill vara 100% säker av vad jag vill ha, för det är ju något man måst leva med för resten av sitt liv. Skulle nån dag villa ha flera tatueringar, till och med några ganska stora.

Jag överlevde tandläkar besöken. Hade bara några början på hål och lite tandsten. Nu såklar sitter jag här och äter godis, haha. Som all tur är det fredag imorgon och jag har äntligen tid att träna. Skulle så villa göra någo roligt de här veckoslutet, men vet inte vad. Men kanske jag ännu hittar på något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar