fredag 24 januari 2014

We are only human

Efter skolan träffade jag Lyra. Vi for på leffa, som hon bjöd mig på som en födispresent. Ingendera av oss är någo Justin Bieber fans, men vi båda ville se hans film. Den var super bra, grät till och med, haha, men det gör jag alltid. Har aldrig lyssnat så mycket på Justins musik, men har nog på något sätt alltid tyckt om honom. Filmen påminde mig om att vi alla är människor, och alla människor gör misstag. När vi set filemen blev jag ännu kvar med Lyra i stan för några timmar. Vi gick runt i butiker, drack smoothie och talade SUPER mycket. Måst igen säga hur glad jag är av att jag har en vän som Lyra:).

Kom hem några timmar sedan, så och är super trött. Har ändå såååå lust att bada bastu så jag gör det före jag lägger mig.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar