tisdag 11 februari 2014

Dog lover

Jag har inte ännu träffat en enda människa som skulle gilla hundar lika mycket som jag gör. Alltså jag är ju helt hund tokig, men på ett bra sätt, haha. Jag har älskat djur ända sen jag var liten. Så det var världen största katastrof att få veta att jag är allergisk för djur. Jag har levt hela mitt liv i den tron att jag aldrig skulle kunna skaffa en hund. Men förra året fick jag höra att det finns en hundras som alla inte är allergiska för, Bichon Frise(kontigt att jag fick veta först då). Och för att jag inte är såååå allergisk mera så tänker jag skaffa en Bichon Frise genast när jag har pengar att äga en hund. Och det här är faktikt min näst sörsta dröm, genas efter min dröm om att bli inredare. Jag har redan nu tagit reda på allt som man kan ta reda på av rasen Bichon Frise via nätet. Jaa jag vet att jag inte är riktigt klok, haha.

De som är eller har varit allergiska kanske förstår mig.



1 kommentar: