söndag 9 februari 2014

Humans best friend

Här är min feta lilla vän! Älskar honom såå mycket. Jag, mamma och Miska var på en promenad idag. Miska har blivit lite fetare på sista tiden, så han var helt slut när vi kom till baka från vår promenad. Eller en stund hoppade han runt i snön som en kanin, men sedan lade han ner sig och steg inte upp på flera minuter(då tog jag bilden ovan). Det är konstit hur lätt det är att älska en hund. De är liksom bara så lojala och snäll(flesta i alla fall). Bestämde mig att börja gå ut med Miska varje vecka. Han var mycket smalare då jag gick ut med honom varje veckoslut.

Har mått ganska skit de senaste dagarna, eller jag har liksom bara varit helt utmattad. Saker som alltid får mig att må bättre är motion, mamma och Miska. Så i några timmar idag mådde jag bra:).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar