måndag 10 februari 2014

Sommarjobb stress

Det är den tiden på året då man skall börja söka sommarjobb. Jag har sökt bara till 4 palatser och nu vet jag inte mera vart jag skulle kunna söka. Det här är så stressigt och tar så mycket tid! Jag måst få sommarjobb! Det är så mycket saker som jag behöver pengar till... bostad, resor och så. Men jag har i varje fall sökt till Ikea. Skulle göra vad som hels för att få jobba där. Det är liksom bästa stället på jorden! haha..

Idag började jag skolan klockan 10, för att det är studen skrivningar. Annars har det varit en normal dag. Nu är jag hos Anton och skall snart börja sova. Vi börjar imorgon också 10 så får sova lite längre igen.

Jag hoppas sååå mycket på att få sommarjobba i Ikea eller ens någonstans.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar