fredag 28 mars 2014

Bloggen på paus!

Okei såå jag har inte bloggat något på en vecka, det är för att jag hade prov i lång matematik på onsdagen och skulle läsa en engelsk bok till torsdagen. Det har alltså varit fullt up med skolsaker. Jaa och i går ville jag bara ta det lugnt.

Egentligen skulle jag vill meddela att jag tänker hålla en paus i att blogga. Har ingen motivation och tid för det just nu.. Jag har miljoner saker som jag borde göra under våren och inget har jag ännu fått gjort, bl.a. skall jag skaffa körkort, jobb, planera sommaren och höja lite vitsord. Är inte heller helt säker om det här med blogg är för mig. Så nu kommer jag att hålla paus tills något inspirerar mig eller tills det händer något som jag vill berätta om.


Tack och heidå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar