torsdag 13 mars 2014

Latmask!

Igår sökte jag hela dagen efter jobb på nätet, så jag glömde helt bort att blogga, huuups. Idag borde jag ha haft mitt jobbintervju också, men jag bestämde att inte fara. Jobbet är för långt borta och jag vill inte jobba som en telfons säljare(är inte säker om det heter så på svenska).

Jag tordde att jag skulle ha tid att satsa på inläggen på veckoslutet, men fick veta att vi har samhälslära prov på måndagen.. Är så besviken på mig själv. Skriver nuförtiden typ bara varannan dag och då när jag skriver något så gör jag det bara snabbt före jag börjar sova. Meeeeen min plan är att jag sall skaffa mig själv en ordentlig kamera så kan jag böraj satsa på bilderna i alla fall:D.

Har förresten börjat se på The Vampire Diaries. Jaaa jag är typ miljoner år efter alla andra med det, men jag kommer lite efter i allt, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar