torsdag 6 mars 2014

Soppa


Igår var jag hos Anton. Först var vi och köpa till hans pappa en födelsedags present och när vi kom till Anton så lagade han soppa till mig. Om man tänker på att det är oftast jag som lagar maten hos honom, så var det ganska förvånande att han ville laga soppa. Den var super god till och med fast han glömt köpa några ingredienser.

Idag har jag känt mig lite sjuk, men tänker ändå fara på pilates med Vivi på kvällen. Det kan ju inte var sååå farligt. Dessutom är det skönt att vara sjuk emellan.

Jag har tydligen börjat skria blogg bara varannan dag nu. Att skriva blogg tar  mycket mer tid än vad jag trodde att det skulle. Själva skrivandet tar inte så länge, men man hittar ju inte alltid genast på vad man skall skriva om. Men jag tror inte att det stör någon att jag inte skriver varje dag. Jag måst bara börja skriva om mer intressanta saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar